onsdag den 4. november 2009

iGoogle

Okay-okay... det her er top-nørdet (og en lille smule pinligt) - men jeg er blevet lidt hooked på iGoogle og dets mulighed for at "customize" ens side lidt. Især fordi jeg er faldet over nogle "animerede" temaer, hvilket betyder, at billedet ændrer sig i løbet af dagen (sorry - jeg sagde jo, det var nørdet).
Men det er bare så cuuuuteee.... Pt. er det her min "baggrund" - og i løbet af dagen kan jeg så more mig lidt over at se ræven (bjørnen?) ro over søen, spille musik for ænderne osv osv... (hvad kan jeg sige: små hjerner - små fornøjelser... hahaha)




4 kommentarer:

Brigitte sagde ...

Haha hvor sødt :-)

Hald sagde ...

Jaaa! Det er simpelthen for sødt! :D (kan slet ikke stå for at billedet ændre sig i dagens løb hahaha...)

Anonym sagde ...

Så fik jeg også lige tilføjet sådan et fint billede - tak for tippet!

http://manjalytz.blogspot.com

Hald sagde ...

Det var da så lidt! :)