torsdag den 6. maj 2010

Krøller eller ej...

Indrømmet: mine indlæg falder temmelig sporadisk for tiden, men har simpelthen ikke kunne tage mig sammen. Hvis det så bare var fordi, jeg levede et actionpacked liv eller var noget undercover super-duper agent med license to thrill - men nej. Jeg er slet og ret doven.

Anyway - siden sidst (for præcis en måned siden i dag, skide smukt), har jeg gjort en ny opdagelse (som sagt: ikke noget særlig actionpacked liv her hos mig) - nemlig nogle ret fantastiske hårprodukter fra australske Kevin Murphy.
Hos et besøg hos min nye favorit frisør (i hele verden) blev jeg introduceret for serien - og jeg er nu officielt fan.
Én ting er at produkterne er gode, har øko ingredienser og dufter dejligt - noget helt andet er deres navne er for cool: jeg købte eks. en shampoo ved navn Angel Wash - der skal efterfølges af Angel Rinse. Hvor fint er det ikke lige?! Derudover er emballagen ret sej - og når man så ovenikøbte kan købe det til en brøkdel af prisen hos HQ Hair, så kan man da kun blive glad.
Så det blev jeg i dag, glad altså - for jeg kunne stryge på posten og hente shampoo, balsam og ikke mindst et indtil videre uprøvet produkt ved navn Easy Rider. Jeg mener, med sådan et navn, kan det da kun være et hit!


En lille smagsprøve på den alternative emballage

2 kommentarer:

Nora sagde ...

jeg har 'motion lotion' fra Kevin Murphy, hvilket har afskrækket mig fra at prøve de øvrige produkter (lugter helt ulideligt dårligt!). men måske man skulle give dem en chance alligevel? lyder til jeg vist bare har været uheldig med valg af produkt.

Hald sagde ...

Hehehe... ja har faktisk også Motion Lotion selv - og den har ganske rigtig en lidt "særlig" duft ;o)
Jeg har dog vænnet mig til den (vælger at betragte lugten som meget øko/i pagt med naturen-agtig...hø!).
Tilgengæld synes jeg, at selve produktet er ret fedt - så det kompenserer for lugten i min verden :o)

Men shampooen/balsamen synes jeg nu - hånden på hjertet - dufter virkelig fint.
/Hald