fredag den 7. maj 2010

H.E.L.P!

Needed! Eller noget... er gået i top-panik. Altså ikke sådan at forstå at jeg panikker for fuld skrue - men mere sådan at jeg er løbet tør for overdele (bortset fra de 2 hylder i klædeskabet fyldt med t-shirts, toppe osv - men de tæller jo ligesom ikke, vel?) Problemet er, at jeg - på trods af førnævnte 2 hylder - simpelthen ikke har EN ENESTE top at tage på. Rædsel! Og hvad der er mere irriterende er, at jeg uvis af hvilken årsag ikke kan finde nogle, jeg har lyst til at købe - på trods af at jeg har været (og vadet) rundt i et utal af butikker i Kbh. Så som det ser ud lige nu må jeg snart gå topløs... Wupdidooo. Håber dog på snarlig bedring af nederdrægtig top-karma - i modsat fald bliver det en laaaang sommer.

Ps: tips til fede toppe/tees/u-name-it modtages med kyshånd og håndkys!

3 kommentarer:

karina sagde ...

Hej stjernestøv

Jeg er lidt af omveje kommet ind på din side fordi jeg søgte på poncho og ja du havde så lige den jeg ledte efter herinde. Jeg kunne ikke lige finde din mail herinde men vil høre dig om du ved hvor man kan få den. Det er altså den grå poncho fra coat people jeg snakker om :-)
Hvis det ikke er for tidskrævende så send mig en mail på karinamthomsen26@hotmail.com. Ved godt den er fra sidste år...men måske er jeg heldig :-)
På forhånd tak for din tid.

Hilsen karina og god sommer :-)

Din og min sagde ...

Kender det godt, det med ikke at kunne finde en bluse selvom man har ret mange! :) Men fedt indlæg, du skriver virkelig godt!

Hald sagde ...

Hej Din og min! Mange tak for kommentaren :o) Og ja - er det ikke bare møgirriterende?!
/Hald