tirsdag den 31. august 2010

Hallo...

Tjekker lige ind... det er efterhånden en mindre evighed siden, jeg har smidt så meget som et enkelt ord herinde.
Lige pt. sidder jeg og drømmer mig langt væk - hele vejen til Brasilien faktisk - dog med et smut forbi Barbados, hvor der næsten lige har været Crop Over, som - så vidt jeg er orienteret - er noget karnevalsagtigt noget. Hvem der bare havde været der...

Hvide strande om dagen, afløst af fester, der går over i "karnevalsoptog", der går over i... mere fest og flere farver. Tag mig meeeeed! Læs mere her!

Men... nu er der et helt år til næste gang - hvilket selvfølgelig giver mulighed for at spare op til det (lille praktisk detalje dér).
En anden ønskedrøm er karneval - igen - denne gang i Brasilien. Ååååh! Det ville jeg gerne opleve - og den drøm er slet, slet ikke blevet mindre af, at en af mine venner var med til karnevallet i år og har fortalt vidt og bredt om, hvor fantastisk det var. Arhmen altså! Gi mig nu bare den billet already! Jeg kan se det for mig: Caiprihinas, Havaianas, (flere) strande, Português - og samba, samba, samba!

(billede fra http://www.msl.dk/blog/?p=30)

Se og hør og nyd karnevallet her

1 kommentar:

Freja Wewer sagde ...

I've visit your blog before and i really like it! Please take a look at mine (:
www.fashionfromheadtotoe.blogspot.com
- Hope you want to follow me back!

Xoxo