mandag den 3. august 2009

A blast from the past...

... Og her tænker jeg selvfølgelig på leopard-pletterne - da den, sammen med en ligeså plettet jakke, er en vaskeægte 80'er sag, som har hængt i min mors klædeskab -og som jeg nu har taget til mig. Var ret forelsket i den dengang min mor gik til fest i den - og elsker den stadig for de vilde pletter.
Ergo skulle den da med i byen fredag...



Føromtalte jakke ses her i et "prøvebillede" (aka skulle ingen steder)- tonet ned med en sort t-shirt kjole - og befriet for nogle temmelig voldsomme skulderpuder, som jeg ikke helt syntes, jeg havde behov for. Top og jakke er oprindeligt (dengang i 80'erne) købt som et sæt med en sort nederdel til - men må indrømme at jeg er lidt for meget en kylling til at kaste mig ud i dobbelt-leo...

2 kommentarer:

Rie L. sagde ...

Jeg elsker din leopard trøje! :-)



http://lifebyrl.blogspot.com

Hald sagde ...

Tak skal du ha! :o) Jeg er også ret pjattet med den - den er så dejligt... synlig! ;o)