tirsdag den 4. august 2009

Ilddåb

Har lige været ude og lave mit første interview - ever - og så på spansk (med en cubansk sanger). Lidt af en udfordring på flere måder. Dels fordi jeg pludselig ikke kunne fremkomme med et eneste spørgsmål (da jeg skulle forberede mig) - og så pga det spanske, som jeg taler til husbehov, men som helt sikkert ikke er så fantastisk. Er nok mere ude i noget "skralde-spansk" end regulært og nydeligt spansk.
Heldigvis viste ham, jeg skulle interviewe, sig at være et rigtigt rart menneske, som udviste en utrolig overbærenhed med mit haltende og famlende spansk. Så i sidste ende, endte det med at blive en rigtig god oplevelse (for mig i hvert fald - ved ikke helt hvad han mente om det...).
Nu mangler jeg "bare" at skrive interviewet om til artikelform - og så håbe på positiv respons...

Ingen kommentarer: