tirsdag den 15. december 2009

En kærlighedshistorie

Jeg er blevet lidt forelsket... i et par støvler. Eller ikke bare i et enkelt par - der er faktisk indtil flere hede kærlighedsaffærer i omløb - men tænkte jeg lige ville vise et af parrene.
Disse er fra Sapato, koster 1100 kr og kan bl.a. fås på Støy Munkholms hjemmeside.
Er lidt begejstret for det lidt herreskos-agtige look - og jeg tror, at vi helt sikkert kunne blive rigtig fine venner.



En anden mulighed kunne være støvlerne fra Gardenia - også meget kærlighed til dem...


Støvlerne kan bl.a købes hos Debell - og koster 1199,-

4 kommentarer:

Alberthe sagde ...

Jeg er helt vild meed det nederste par! De er virkelig lækre :)

Hald sagde ...

Helt enig! De er ret dejlige :o)

Jazz sagde ...

Uhh, jeg kan lide begge to, men enig de sidste er bare for lækre :)

Hald sagde ...

Kære Julemand: ønsker mig en million i julegave... (så der er råd til sko... i flæng).
Glædelig jul!