tirsdag den 22. december 2009

Tidlig julegave...

fra mig til mig... Lige før jeg drønede ud af døren i morges, mere late end "fashionably late" og (præ-teletubbi-looket) - summede min dørtelefon og til min store undren meldte pakkeposten sin ankomst.
Jeg mindedes ikke lige at have nogle pakker til gode, så jeg var en smule spændt på, hvad han ville, og af samme grund flåede jeg på det nærmeste pakken op, så snart jeg havde lukket døren efter postbudet.
Og hvad indeholdt den så?
Jo... den indeholdt et tørklæde fra Lolly's Laundry - samt en olie fra Nuxe - compliments of Elle (og lidt mig selv eftersom det er mig, der betaler abonnementet) - og var den "lille" bonus, der fulgte med, da jeg tegnede abonnementet. Dejlig overraskelse på sådan en grå decembermorgen!


1 kommentar:

David sagde ...

Hvis Mode og Skønhed er noget for dig... så er denne blog måske også noget for dig?

http://soesblog.blogspot.com