tirsdag den 22. december 2009

Forklædt som teletubbi...

Eller... på det nærmeste i hvert fald. Var i hvert fald pakket ind efter alle kunstens regler, da jeg cyklede på arbejde i morges. I en grad så man godt kan føle sig en smule polstret... men varm. Hvilket man bestemt ikke skal kimse af, når vejret står på sne og frost.
Udover muligheden for at iføre mig dunjakke og lange, varme støvler har sneen og kulden også givet mig anledning til at iføre mig et køb, jeg gjorde mig, da jeg boede i Moskva - nemlig en ret fantastisk pelshue. God damn love it!
Det er lige før, jeg sover med den på - for den er noget så skøn og varm, hvilket jeg kun fik yderligere bekræftet, da jeg forleden istedet for pels-fætteren valgte at hive en beanie på - og var ved at få forfrysninger i panden... Never again (i hvert fald ikke mens det er så koldt, som det er for tiden).
- Har egentlig haft huen liggende i nogle år efterhånden uden rigtig at få den brugt, fordi jeg har været lidt af en kylling, der ikke liiiige havde "modet" til at iføre mig kæmpe pels-hjelm og skille mig ud fra strikhue-mængden (selvom jeg inderst inde elskede den). Men NU tør jeg! Hurra for pelshue-moden! Det er godt nyt for fedtspillere som mig...

Ingen kommentarer: