fredag den 22. oktober 2010

A day in the life of a lemming...

And the lemming - that'll be me...
På min hårdt tiltrængte fredags-fridag var jeg en tur på Strøget, Købmagergade og en tur nede i nogle af sidegaderne - herunder Sværtegade. Hvor jeg mødte Agnes. Og hendes cupcakes. Og fordi jeg åbenbart har lidt lemming-mentalitet i mig, kunne jeg kort efter iagttage, hvordan min hånd (helt af sig selv) skubbede døren op til butikken ind til cupcake himlen... Da jeg kom til mig selv igen, stod jeg atter ude på gaden - med en fin lille pose i hånden, hvori der lå en lige så fin lille æske med en kage i... Halløj frie vilje!? Hvor blev du lige af...?

Anywho - den smagte dejligt. Black & White'en. Og sin beskeden størrelse til trods en sand chokoladebombe - hvilket siger ikke så lidt, når det kommer fra en chokoholic som mig. Den kan anbefales. Men man skal nok være ualmindelig glad for chokolade for at komme igennem den - for den er bestemt ikke for folk med små chokolade-hjerter.





Snip-snap-snude...

Ingen kommentarer: