torsdag den 7. oktober 2010

Pink pants

Ville hjertens gerne byde ind med noget spændende - men... der sker bare ikke det vilde. Og selvom det kunne være fristende, er det måske også lidt (ok meget så) snyd, at opdigte spændende begivenheder bare for at pifte det hele lidt op... Dagen har dog ikke været helt håbløs og regnvejrsgrå, men har budt på - om ikke et højdepunkt så da en slags seværdighed, i form af et par temmelig funky, løse, lyserød bukser med pletter (?) - der sad på en mand, jeg så her til morgen på Istedgade. Frisk nok synes jeg... Ikke så tit man ser mænd bære Miss Piggy farvede bukser med så stor selvfølgelighed. Respekt! (kaster lige et håndtegn).

Ok... sådan så han måske alligevel ikke ud. Men eftersom jeg ikke tog et billede af manden i den lyserøde buks, så tænkte jeg, at jeg ville glæde verden med et billede af en anden frisk fyr iført Miss Piggy buks. Et voila!

Blev på en eller anden måde lokket ind på Asos, mens jeg sad ved computeren - og pludselig havde jeg købt et par støvler - what the..?! Nåmen de var sådan set på udsalg og sorte og... ja til at have på fødderne. Så syntes ligesom ikke, de bare skulle stå helt alene derovre i England, så som det gode og venlige menneske jeg er, købte jeg dem. Hvilket jo egentlig betyder, at jeg gjorde en god gerning... En skoenes Mother Teresa (ahem...)

Ingen kommentarer: