fredag den 8. oktober 2010

Hovsa!

Kom pludselig i tanke om (ej... det er faktisk løgn - blev mindet om det via radioen) at jeg skal til Lucy Loooove koncert i Vega i december! Hende med: ...I've got venom in my veins - I've got poison in my heart...lalala... Nemlig - ja!
Det bliver cool - sgu. Og koncerten er et kup (altså prisen mener jeg) sølle 150 kr. Snuptag - og så var der billet i lommen. Nu har jeg aldrig hørt hende live før - men jeg har løbet til hende (suuuuper salgstrick ikke sandt?) - og vil derfor tillade mig at anbefale koncerten. Sådan på fastende hjerte og for mine blå øjnes skyld... eller noget.

Nu ville den kvikke læser nok mene, at det ville være på sin plads at lægge en lille video ind ikke sandt? Men desværre er jeg lidt en teknik-tumling, så jeg har tendens til at blive uvenner med youtube, når jeg forsøger... derfor må jeg gøre det sådan her

Ingen kommentarer: