søndag den 21. juni 2009

10 tekniske tommelfingre

For hulan da! Ved ikke helt hvad ækvivalenten til at have 10 tommelfingre er, når det drejer sig om teknik (som i "forstå din pc"). Men det er det, jeg har - eller evt er - afhængigt af hvad benævelsen måtte være. Jeg fatter ikke, hvad det er den prøver at fortælle mig - hvilket er temmelig besværligt, når man nu forsøger at trænge dybere ind i det her blogger-univers, hvor det faktisk kunne være noget så gevaldig praktisk at kunne jonglere - og ikke mindst flashe - diverse features på den fede måde. Oh well - det kan være det kommer til mig i et øjeblik af uendeligt klarsyn (krydser fingre). måske det her er et af de (meget) få øjeblikke, hvor jeg rent faktisk kunne savne den irriterende "lille hjælper" fra word? ... muligheden foreligger

Apropos denne høne og teknik (dvs mig), så lader det rent faktisk til, at jeg formåede at lave in-absentia indlægget - Wee! Hurra for de små glæder i hverdagen... Det må jeg helt sikkert benytte mig af igen (for mit liv er jo generelt så action packed, at der er behov for uendelige mængder af indlæg... altid - nemlig).

PS. fødselsdagen var et hit - tak fordi du spurgte! God mad, dejlige mennesker, snak, musik og fri bevægelse i rummet (aka dans). Ahh sådan skal det være!

Ingen kommentarer: