tirsdag den 16. juni 2009

Om mig

Stil: flabet vil nogle sige, øretæveindbydende vil andre. For det meste dog ganske venlig og medgørelig. Man (dvs jeg) kan jo ikke gøre for, at visse mennesker indbyder til kække bemærkninger. Jeg mener, hvis man skyder bolden liiige hen foran fødderne på mig - hvad i alverden kan jeg så gøre - andet end at losse til den?
Ynglingsfarver: turkis, rød, gul, grøn, pink... gerne sådan på samme tid. Dog helst ikke på mig. Tror det vil medføre for mange associationer til fastelavnsris - er vist ikke typen, der kan iføre mig "regnbue" og slippe godt fra.
Sko-størrelse: 38
Bær: Jordbær, stikkelsbær(ben) - ikke at jeg har det (så tit). Synes bare ordet er sjovt. - Og brombær - grundbestanddelen i verdens bedste syltetøj.
Bøger: Jo tak. Har mange af dem. Heriblandt en række på russisk - et sprog som jeg i en årrække har påstået at læse - dog uden den store succes. Niveauet rækker pt mest til Anders And blade. - Hvilket man bestemt ikke skal kimse af. Jumbo bøger er en kilde til store mængder trivi-viden.
Aktiviteter: Læsning (forsøger med faglitt. - men må erkende at succesraten er højere, når valget falder på noget mere let fordøjelig). Arbejde - pt mere af nødvendighed, end egentlig lyst (sidder og sygner hen i lettere kedeligt vikariat - skide finanskrise). Dans! På borde og bænke - og gerne til smægtende latino-rytmer. Jeps. Indrømmer det blankt - jeg danser noget salsa-værk. Og så løb... indimellem. Fordi det er sundt - og fordi det (næsten) er sjovt af og til.

Ingen kommentarer: