lørdag den 20. juni 2009

One - two - one - two - testing, testing...

Sådan! Hvis alt går vel sidder jeg nu til fødselsdagsmiddag andetsteds i København, mens dette lille indlæg udgives... En in-absentia udgivelse forudsætter selvfølgelig, at jeg har forstået mekanikken bag det der med at time blog-indlæg, rigtigt. Hvilket der, ærlig talt, er ca 50/50 chance for. På visse punkter er jeg bare ikke den hurtigste knallert på havnen - selvom det ellers kunne være fedt. Tilgengæld er jeg rimelig optimistisk - sådan af natur. Og ret god til at få øje på de sjovere momenter i dagligdagen - som eksempelvis spøjse og skæve mennesker og episoder (her ville det så være oplagt at komme med et eksempel - men lige pt kan jeg ikke komme på noget som helst - overhovedet. Som sagt: er ikke den hurtigste knallert på havnen...).
Vender tilbage med noget ligeså snart muligheden byder sig... Adios!

(hehe... kom da lige til at tænke på, at jeg tidligere i dag har talt med en af mine venner - fra graven. Hoho! Det sker da ikke særlig tit?! det var så, fordi han sad i en orkestergrav og var i gang med at spille en forestilling... men altså - det er da stadig lidt sjovt. Hmm synes jeg i hvert fald... Oh well - lidt plat er man vel altid )

Ingen kommentarer: