søndag den 11. oktober 2009

The artist formerly know as...

Hvor søndags-apatisk/ugidelig/doven kan man reelt være, før der bliver slået alarm? - Åbenbart så doven at man - dvs. jeg - foretrækker at se ret stenet amerikansk, tysk synkroniseret film på ZDF, fremfor at lave noget mere konstruktivt (nævner i flæng: vaske tøj, rydde op... )
Hurra for kun at have grundpakken fra YouSee (the artist formely known as TDC) - hvor der på en søndag (der burde være helliget den lettere underholdning i serie-genren) bliver vist noget så uendeligt kedeligt som landevejscykling og håndbold - hvilket bringer (eller tvinger) mig til ZDF og synkronisering... Kors!

Har dog været produktiv nok til at ændre layoutet på siden - noget jeg længe har forsøgt at finde ud af, hvordan man gør. Igen - hurra for små fremskridt. Næste skridt bliver at finde ud af om jeg så også kan få billederne til at fylde mere end et frimærke. Morskaben vil ingen ende tage...

Hvordan tilbringer I søndagen? (håber for jer I har flere kanaler, hvis I heller ikke orker at være sociale væsner, der bevæger sig ud i verden...)

2 kommentarer:

Balladen sagde ...

Tidligere: i sengen i nattøj.
Nu: foran fjerneren med rødvin og serier. Og tydeligvis en bærbar i skødet :D

Hald sagde ...

Haha! Godt at høre at jeg ikke er den eneste, der holder aktivitetsniveauet på et absolut minimum i dag! ;o)