mandag den 12. oktober 2009

Ting man virkelig ikke gider at høre...

1) Cykelsmed om cykel: "Uuhh... det ser ikke godt ud. Den der ***boks er helt smadret. Den skal skiftes. Ny kæde, ny... Ja. Det bliver ca 750 kr" (750??! SYVHUNDREDEOGHALVTREDS SKIDE KRONER???! NOOOOOO!)

2) "Velkommen til YouSee. Du er nu nummer 18 i køen" (NOOOOOO)

Og tænk sig, sådanne to fine beskeder inden for en halv time... Er det mon mandag? Dét tror jeg nok, det er.

Det har virkelig været MANDAG med stort M. Startede med at jeg var fuldstændig ude af stand til at stå op til den tid, jeg havde sat mig for (snoozede en time), fortsatte i fantastisk stil med at cyklen udstødte underlige, raslende lyde, mens pedalerne "vrikkede" på en temmelig ildevarslende måde... Klip til fuldt pedal-stop 5 minutter senere - hvilket resulterede i en rask lille gåtur til arbejde. Heldigvis regnede det ikke. Thank god for small favors...
Derefter fulgte laaaaang dag på arbejde, efterfulgt af endnu en gåtur hen efter lettere handicappet cykel - for så at slutte af med de famøse cykelhandler-ord. Og da man troede, det ikke kunne blive værre, kommer man op til et stk tv - uden billede - men med masser af sne. Arrgh!
Herefter fulgte opkaldet til YouSee, hvor jeg fik overbevist manden om, at der bestemt ikke var noget i vejen med MINE installationer - hvorefter jeg, efter at have lagt på, opdager, at mit antennestik er faldet ud....

Heldigvis tegner det til, at resten af aftenen bliver bedre. Har sofa-date med veninde kl. 20 til en omgang Medical Night. Uh det bliver spændende!

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Hahaha.. at være nummer 18 i køen og så bagefter finde ud af at man nemt kunne have løst problemet selv, hvis man bare havde kigget. Hahaha, jeg kender det godt selv :)

Fed blog ellers. Jeg har tilladt mig at kigge rundt lidt :)

Vil du tjekke min ud også?
unachicaimaginaria.blogspot.com

- Lea

Hald sagde ...

Tak, glad for at du synes om den. Følte mig også virkelig dum efter mit lille YouSee "uheld" Nuij!
Har været forbi din blog - synes den er vældig :o)