mandag den 12. oktober 2009

Tips og tricks efterlyses!

Er der nogen derude, der har et par gode tips og/eller tricks i ærmet til at trylle fint (læs: tyndt) skandinavisk hår om til en fantastisk manke?

Jeg har en tendens til at fælde temmelig meget året rundt (imo) - men her om efteråret går det helt amok (ikke at jeg er på vej til at blive skaldet - but you get my drift). Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der har haft gode resultater på vækst - og "sid-fast" området efter indtagelse af B-vitamin, Silica, Substral - you name it.

Jeg har hørt noget om, at proteinspray skulle være godt for håret - nogen der har prøvet det/har en mening om den sag?

Giv meget gerne lyd - alle råd modtages med kyshånd!

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Jeg kender ikke til kosttilskud og den slags, men jeg har selv fint skandinavisk hår, og min redning er Osis Dust It Mattifying Powder.

Det er en voks i pulverform og den er fantastisk til at få mit hår til at fylde. Måske du også vil kunne lide den.

Hilsen Maria

Hald sagde ...

Hej Maria. Tak for tippet! Det er hermed noteret :)