torsdag den 22. oktober 2009

H&M...

Selvom jeg egentlig synes, at det er ved at være på tide, at jeg udvider garderoben til at omfatte andet end H&M og andre high street hits, så kunne jeg egentlig godt tænke mig nedenstående, meget orange, cardigan. Jeg har en tendens til at gå utroligt meget i sort - så det ville da være en måde at få noget farve ind i garderoben på.
Den multifarvede strik er vist lidt en gammel kending - men jeg synes nu stadig den er fin (i hvert fald på billedet)- desværre fås den ikke i min størrelse længere.









Palietbukser har jeg generelt haft det lidt on-off med (tror det er tanken om min bag i så mange palietter, der skræmmer mig lidt) - men på billedet ser de jo ret tilforladelige ud, så måske man skulle vove sig ud i det (bedre sent end aldrig).

Og til slut: en disko-kugle-kjole. Synes at den er cool - på billedet. IRL tror jeg ikke helt, det ville fungere for mig. Har tidligere prøvet all-over palietter - og havde det lidt svært med det. Frygtede lidt, at jeg på et tidspunkt ville blive kylet op under loftet og brugt som disko-kugle. Men bare fordi man er en kylling, derude i virkeligheden, kan man jo godt være lidt vild med all-over palietkjoler på billeder.








Ledte egentlig efter et billede af nogle ret fierce (? - hmm i mangel af bedre ord) leggings - også fra H&M. I noget guld-agtigt slangeprint. Prøvede dem i går - og elsker dem måske - lidt...

De kan skimtes på billedet yderst til venstre... (klik på billedet og det vil - på magisk vis *hokus pokus* - blive større...)




(alle billeder taget fra H&M's hjemmeside)

Ingen kommentarer: