tirsdag den 21. juli 2009

Drengen med lyn i panden...

... vel også et slags fashion statement - eller noget. Jeg har i hvert fald været inde og se filmen her til aften, og syntes den var ret fin. Men helt sikkert ikke for børn mere! Synes efterhånden, at den er blevet en smule uhyggelig - men nu er jeg selvfølgelig også en kylling - og har altid været det. Jeg var eksempelvis hunderæd for Rascar Capac (mumien fra Tintin og de 7 krystalkugler), da jeg var lille - og er det egentlig lidt stadigvæk. Jeg var fuldstændig overbevist om, at han stod på spring bag døren parat til at kaste en af de mystiske krystalkugler efter mig, hvert øjeblik det skulle være (men mest om aftenen når jeg skulle sove...)
(han kommer her - hvis man ikke skulle kende ham... brrr..)

Yirks! skræmmer mig stadig lidt...

Anyway - Harry P var fin, og om ikke andet var det super hyggeligt at se den sammen med min søde veninde - der udover godt selskab også havde en lille gave med i form af bangles direkte importeret fra India, hvor hun har rejst en del. Så nu kan jeg ringle-rangle, så man skulle tro, jeg var hoppet direkte af 4-flyet fra Mumbai...

De fine bangles:


Derudover har hun også et silketørklæde eller to liggende til mig - glæder mig virkelig til at se dem. Er for det første ret pjattet med tørklæder - og for det andet er det jo bare lidt sjovere, hvis de er "autentiske". Har allerede en del tørklæder (og pelshatte) fra mit ophold i Moskva, som jeg elsker - så et par fra Indien ville kun pynte i samlingen. Jo flere jo bedre må være devisen, jeg køber tørklæder ud fra.

Bare lige for sjov kommer her et dagens fra i går. Er nok ikke brand-fashionabelt - men det flasher tilgengæld en af mine ynglings tee's købt i den lille bitte tøjbiks Aspects på Istedgade (som - btw - har jordens sødeste ejer).

Jeans fra Only, Armed Angels tee fra Aspects, converse og blandede armbånd (H&M, lille biks på Istedgade, biks på Vesterbrogade)

Ingen kommentarer: