fredag den 31. juli 2009

Kjoler og kluns...

Synes jeg kunne være bedre til at gå i kjoler/nederdele, end hvad der er tilfældet - så smuttede forbi H&M for at se hvad man evt kunne kaste sig (ud) i (og så fordi det er nogenlunde overskueligt - man er vel utålmodig...). Nu er det ikke, fordi jeg forsøger at overføre H&M's samlede kollektion til mit - ikke særlig store klædeskab - men faldt bare over lidt forskelligt... Tænker at den sorte "læder"sag kunne være fed til en tur i byen - og vigtigst (for mig) er den ikke alt for "pæn" og tuttenuttet, for det har jeg det lidt svært med. Mit evige problem med kjoler/nederdele er, at jeg meget hurtigt synes, det bliver for damet eller "pænt" - men måske det siger mere om mine evner som hobby-stylist, end om tøjet i sig selv... Hmm... Anyway - i fuldstændig modstrid med mit anti-tutte-nut udsagn - så kunne jeg faktisk vældig godt tænke mig den rosa kjole - som i den grad er en pretty little thing... Oohh lidt skizofren er man (jeg) vel altid... Derudover en uniform/kosak inspireret jakke (læste at Rusland er en af de store inspirationskilder her til efteråret - så jeg må finde russer-gejlet frem), og lidt mere "læder"...






Ingen kommentarer: