tirsdag den 14. juli 2009

Godt lakket til...

Har just fået pakke fra e.l.f. - med neglelak i farven Coral og et mineral glow kit, der indeholdt mineral bronzer og en stor børste (kostede ca. 130 kr inkl. levering).

Jeg har ventet i spænding på at modtage det, efter at have læst om det på diverse blogs, men må indrømme at jeg er en smule skuffet... Farven på neglelakken er mere lyserød/pink end koral - hvilket ikke lige var, hvad jeg havde håbet på.
Lakken er lidt changerende - så afhængig af lyset frenstår den mere eller mindre lyserød - alt i alt er den ok... men havde regnet med en lidt anden farve.



Mineral glow kit'et virker umiddelbart som et hit. Har leget lidt med det (hvilket resulterede i fin, bronzed kjole - ikke lige meningen), og tror nok, jeg skal blive glad for det. Eneste problem er, at jeg troede at den havde lidt shimmer-effekt. But no - not so much... Så kan man lære at læse produktbeskrivelsen lidt nøjere før man begejstret trykker "læg i kurv"...



Tror dog jeg vender tilbage til e.l.f. en anden gang - om ikke andet så fordi jeg så et par neglelakke, jeg gerne vil afprøve, heriblandt denne:



Jeg er generelt ret pjattet med lak - men som et barn i en slikbutik har jeg en tendens til at blive tiltrukket af de mere farvestrålende af slagsen, hvilket har resulteret i en lidt blandet skare af mere eller mindre anvendelige kulører. Ærgerligt nok er farverne tit mere fantastiske i flasken end på mine halvblege fingre... Hmpf!
Et lille udsnit af de mere "festlige" farver, som alle er fra enten Barry M eller Depend. De koster jo ikke alverden - så til den pris er det lidt mere tilladeligt at leve sin indre farvelade-prinsesse ud...

Ingen kommentarer: