fredag den 24. juli 2009

Top-to-the-shop...

Sad og kiggede på Topshops "New in" - og fandt disse ting, som jeg gerne ville have fingrene i...
En af de her ville jeg elske at have på, hvis jeg skulle ud - teamed med et par rå, (tårn)høje hæle. PhotobucketPhotobucket(og nok helst denne her - synes de spidse skulder er for fede. Kommer til at tænke på Starship Enterprise og Kaptajn Kirk - på den fede måde)
Playsuitet ville også være et hit dressed op til en tur i byen - eller mere afslappet med et par "Pocahontas"støvler og nogle strømpebukser (hedder vist noget mere fancy -men jeg har pt glemt, hvad det er...)PhotobucketPhotobucketSweateren med hjorten ville være cool med et par skinnies og nogle rå boots, a la dem fra Topshop som jeg tidligere har blogget om.
Photobucket
Og trench coat'en - well, synes egentlig bare den er cool.

Ingen kommentarer: