torsdag den 30. juli 2009

Sommeraftner på hæld...

Sidder i min stue og kigger ud ad vinduet - og bliver ærlig talt lidt halv-deprim. For - det er jo næsten allerede mørkt, selvom kl kun er lidt over ti. Ååhh jeg synes, det er kedeligt; sommeren går så hurtigt. Det føles som om, de lyse aftner og nætter kun lige er startet - og nu er de allerede godt på vej retur. Jeg er virkelig ikke meget for det. Ville ønske jeg kunne række hånden ud og beholde dem her lidt endnu... bare lige en lille smule længere...

Oh well - er måske lige lovlig tidligt at udvikle en vinterdepression - men altså - hvis man ikke kan være på forfront på modesiden, er det vel altid noget at være first-mover på vinterdepressionerne... eller noget.

Udover at hænge med mulen over sommerens retræte, har jeg brugt aftenen på at drømme om alle de sko,støvler og stilletter, jeg ville købe - såfremt jeg var Onkel Joakim og havde fri adgang til en pengetank. Da det ikke ligefrem er tilfældet, har jeg i stedet forsøgt at finde ud af, hvordan jeg bedst fordeler mine pt lidt sparsomme midler, så jeg i sidste ende får mest ud af det (virkelig ikke videre sjovt - øv). Har indtil videre ikke fundet den optimale kombination - måske man skulle købe sig et skrabelod/en lottokupon en af de nærmeste dage, og så krydse fingre og tæer for at millionerne ruller ind... (or not).

Er dog indtil videre blevet enig med mig selv om at prioritere et par flade støvler fra Debbie. Dem blev jeg ret forelsket i, da jeg så dem hos Charlotte D - fine er de...
- Beslutningen om at prioritere blev først truffet her til aften - hvilket betyder, at jeg efter arbejde nåede at investere i en t-shirt kjole fra H&M... Billeder følger - sammen med billeder af noget leopard jeg fik med hjem i tasken efter et besøg hos mine forældre. Meget 80'er - ret fantastisk!

Ingen kommentarer: