torsdag den 16. juli 2009

Køb køb køb...

Har - atter en gang - udvidet garderoben. Denne gang med stribet sag fra H&H og en blonde tank fra Vila.
Deruover har Miss Dior gjort sin entré på matriklen, hvilket jeg er svært godt tilfreds med. Uuuhhh hvor jeg synes, hun dufter fantastisk!

Pønser endvidere på en tur til Elmegade/Skt Hans Torv på Nørrebro i morgen eftermiddag. Har hørt noget om en lille skobutik derude, der sælger fine stilletter -pt til rigtig fine udsalgspriser. Så man skulle da være et skarn, hvis man ikke liiige kunne svinge forbi.

Billeder af dagens indkøb - taget med det (ikke helt så) fantastiske mobil-kamera:


Tee fra H&M til ca 60 kr - ret simpel - dog med fine striber.

Lang blonde tank fra Vila til 99 kr

Parfume fra Dior - købt på www.fragrancedirect.co.uk til blot 315 kr. Virkelig lidt af et fund. Det er første gang, jeg har købt hos dem, men det fungerede upåklageligt - der gik ca 5 dage fra bestilling til levering.
(hmm... noget helt andet; ville seriøst ønske jeg kunne finde ud af at sætte billederne pænere op! Men jeg er desværre en smule blank... hjælp, fif og ideer modtages med kyshånd)

2 kommentarer:

Klaus Egebjerg sagde ...

Prøv også at kigge på http://www.duftladen.dk Der finder du rigtig billig parfume og så er der hurtig levering

Hald sagde ...

Tak for tippet! Vil straks føje det til min helt egen link-liste :o)

/Hald