onsdag den 8. juli 2009

Long time no see...

I'm back.... blev spontant så ramt af sommer og sol, en kandidatgrad (Hurra! jeg er nu Cand.Mag!) og generel sløvsind, at jeg fuldstændigt har forsømt at opdatere her... Tilgengæld havde jeg nogle helt fantastiske sommerdage/aftner og nætter med fest og halløj. Fik danset, grillet (mig - i solen), drukket iskold rose og badet - og for første gang i 100 år (give and take) - med god samvittighed! For siden sidst har jeg været til eksamen (den forfærdelige, halsbrækkende, uoverstigelige) - som jeg mirakuløst bestod - og er følgeligt blevet Cand.Mag - Skide HURRA for det! Nok den største lettelse i mands minde!

Den store udfordring ligger nu i at finde ud af, hvad titlen skal (kan) bruges til - irks! - for hvad vil jeg egentlig være, når jeg bliver stor??! Ooh bugger...
Har tidligere funderet over det samme og nået frem til forskellige (alternative) jobmuligheder: Pausefisk, rodeoklovn, flaskesamler... hmm... any bright ideas?

Ingen kommentarer: