torsdag den 21. januar 2010

Blæsere...

Jeg er sååå forudsigelig! Så er det ligesom sagt...
For meget forudsigeligt er jeg dels yderst begejstret for blazere - og dels har jeg fornylig kastet min kærlighed på nude blazere (ok - så er jeg måske også en smule langsom i optrækket, eftersom nude blazere allerede var "tha thang" sidste sommer - forår - something something... men lad nu det ligge..) NU er jeg i hvert fald med på bølgen. Bedre sent end aldrig. Yeah!

Så derfor kunne jeg da virkelig godt tænke mig sådan en pastel-satan - som eksempelvis denne fra Asos.

Et andet blazer-bud kunne være denne stribede sag fra Monki... striber er jo en af mine svagheder...

Stribet blazer fra Monki til 400 kr

4 kommentarer:

Fashion Affairs sagde ...

Jeg har faktisk lige anskaffet mig en nude blazer, og jeg skal også købe en blazer med lodrette striber - det bliver the next big thing, tror jeg :-)
Fed blog, tjek også vores ud!

Ciao'
Emma og Ditte

http://fashion-affairs.blogspot.com/

Hald sagde ...

Så har du overhalet mig indenom :o) Indtil videre er det bare blevet ved snakken... men jeg synes stadig, at såvel nude som stribede blazere er super fine.
Har lige været et smut forbi jeres blog - den ser rigtig fin ud
/Hald

Mette sagde ...

Jeg ejer selv den stribede sag fra Monki - der er dog lidt delte meninger omkring den blandt piger og drenge... Pigerne plejer at elske den, og drengene plejer at mene, at jeg ligner en fodbolddommer i den... mænd altså! :) hehe.

personligt er jeg rigtig glad for den.

Hald sagde ...

Haha Mette - typisk mænd! Hvad har de også forstand på det?! ;o)
Jeg synes (stadig) den er virkelig fin!

/Hald