fredag den 1. januar 2010

Hej dér 2010!

Så blev det nytår og nyt årti så et "Godt Nytår" vil nok være på sin plads, her på årets første dag - mens årets første tømmermænd er ved at pakke sammen og rejse retur (for forhåbentlig ALDRIG at vende tilbage... I wish).
Jeg havde en god aften. Spiste med veninder, drak drinks med veninder - og dansede hele natten med en flok venner - sguda ikke den værste måde at sende det gamle år afsted på. Eneste ridse i lakken kom da jeg blev nødt til at gå hjem kl tidligt i morges - i stiletter og med en sibirisk isvinter til at puste mig i nakken.
Note to self: aldrig mere i byen nytårsnat uden at tage cyklen med. En tur med blåfrosne tæer er alt jeg behøvede for at lære den lektie... kors!

Har pt overgivet mig til sofaen (gjorde jeg sådan set for flere timer siden) og Mr Bond. Ham Daniel Craig er ikke sådan at kimse af... en smule bitter men bortset fra det - najs.

Håber I alle er kommet godt ind i det nye år - og har fingre og tæer i god behold.

Ingen kommentarer: