lørdag den 2. januar 2010

Status...

Inspireret af hele opgørelses-stemningen som et årsskifte medfører, tænkte jeg, at jeg måske skulle lave en hurtig statusopgørelse over mit eget helt personlige år...

...2009 blev året hvor jeg:

- blev kandidat
- fik mit første rigtige "voksen" job
- sprang ud i en blog
- for første gang i årevis havde kæmpe-lang juleferie - uden at skulle tænke på eksamen
- begyndte som frivillig på ulandsnyt.dk
- fik skilt nogle får fra nogle bukke
- mistede troen på, at man kan blive til noget som cand.mag
- genvandt troen på, at man kan blive til noget som cand.mag (thank god!)
- var på kro i Ringkøbing (jeps - jeg lever livet på kanten...)
- begyndte at løbe (igen) samt fandt vejen til det lokale fitnesscenter (igen) - bare ærgerligt at løbeskoene de sidste par måneder har nægtet at løbe, og at jeg lader til at have "tabt" rutevejledningen til fitnesslokalerne. Hurra for nyt år og gyldne nytårsløfter! - Mit nytårsforsæt må hermed være at komme i gang igen (stranden truer jo lige om hjørnet!)

Nu venter jeg med spænding på, hvad 2010 vil føre med sig. Jeg tænker, at det nok skal blive spændende - bl.a fordi jeg skal begynde på mit nye job på mandag - det bliver udfordrende, en smule nervepirrende - men mest af alt bare fantastisk dejligt.
Håber at 2010 bliver et godt år for folk derude... fingers crossed!

Ingen kommentarer: