søndag den 31. januar 2010

Gårsdagens køb...

Gårsdagens dyreste køb blev denne:

En ny lås til min hoveddør. Til den nette pris af 2000(totusinde!!) kroner. Fandme bitre penge at give ud.... Prøver at overbevise mig selv om, at det er en varig investering (wuhu) - og en man bruger hver dag - flere gange dagligt. Hvilket betyder, at pris divideret med brug gør, at man virkelig får value for money... (ha! who am I kidding?! Det er stadig surt at smide penge efter...)
Oh well - nu sidder den der. Og den kommer sikker til at holde længe efter at døren er gået bort...

3 kommentarer:

marlene sagde ...

Puha det var mange penge-hvordan kan det være du skulle have en ny?
Jeg låste mig ude forleden. En låsesmed koster 800 kr!! Fandt heldigvis en fingernem nabo..men lidty skræmmende hvor nemt det var at bryde ind i min lejlighed.
vh marlene
www.appelsiiin.blogspot.com

Hald sagde ...

Ja for pokker - synes også, det er vanvittigt mange penge.
Grunden til den nye lås var ganske simpelt, at nøglen satte sig fast i låsen og ikke var til at få ud. Det endte med at låsesmeden knækkede nøglen i låsen (efter at have bakset med den længe) - og så var der ikke så meget andet for end at sætte en ny lås i...
Men godt nok nogle sure penge! :P
- Og du har ret - det er lidt skræmmende, når man ser hvor let det faktisk er, at komme ind i ens lejlighed. Øv

marlene sagde ...

Wauw...vil det sige du både skulle betale låsesmed og ny lås?
Surt