søndag den 17. januar 2010

Kort - kortere -kortest

Hmm... fik sådan lidt spontant en ide om, at det måske kunne være en ide at blive klippet. Kort. Igen.
Det kom til mig, da jeg stod i DøgnNettos mylder med et strejf at tømmermænd - i den sammenhæng vil jeg forresten godt plædere for, at det skulle være forbudt at medbringe børn med skingre stemmer og et aktivitetsniveau som en flok ræve på speed i Netto søndag eftermiddag - det er mere end en cocktailplaget hjerne kan - eller bør - kapere.
Anyway - jeg blev inspireret af en pige, jeg så i Netto, der havde en ret cool, platinblond, pageagtig frisure. Men - når det kommer til stykket, tvivler jeg lidt på, at jeg har modet til det - at få kort hår igen igen. Mest fordi jeg har haft kort hår i en evighed, og først indenfor de sidste par år har fået det langt - efter at have forsøgt i en evighed. Og det ville lidt være skønne spildte kræfter at klippe det af - efter al det besvær med at gro det ud.

Hele pointen er vist bare, at jeg trænger til forandring af en eller anden art på hårfronten - men måske et besøg hos frisøren kunne fikse det problem - og mindre end kort hår kan nok også gøre det tænker jeg.
On that note: nogen der kender en god frisør i Kbh? Har ikke lige en på hånden - så hvis der er en, der kan anbefale en, ville det være skønt!

Lidt inspirationsbilleder - hvis jeg skulle gå planken ud...


2 kommentarer:

Line&Trine sagde ...

Det er rigtig nice med kort hår synes jeg :) har selv haft det kort i lang tid og har været meget glad for det, men nu er det ved at blive langt. Kate er så sej!
Er nu blevet fast læser! kig forbi vores blog, hvis du har lyst..
-Trine

Hald sagde ...

Hej Trine.
Kort hår kan være virkelig cool! Har også haft kort hår i lange perioder, men lige pt er det langt. Men men... overvejer om det skal være kort igen :-)
Vil straks smutte forbi jeres blog - og tak fordi du nu er fast læser.
/Hald