fredag den 8. januar 2010

Fredelig fredag...

Var i eftermiddags - efter arbejde - ude at gå en lang tur rundt om søerne i København. Vejret var jo fantastisk smukt, og efter at have tilbragt hele dagen i et overophedet kontor havde jeg brug for noget frisk luft (hvilket jeg i den grad fik...).

Men virkelig smukt, koldt og klart. På min tur rundt fik jeg en pludselig - og uimodståelig - lyst til nybagte boller. Så i det øjeblik jeg kom hjem igen, kastede jeg mig ud i en gang bagning.

Hyggeligt - og et ganske fint resultat (når jeg nu selv skal sige det - hø).
Så her kommer eftermiddagen i billeder (tak til trusty dusty mobiltelefon, der som altid klarer ærterne, for os - de ellers kameraløse).






Og resultatet af mine bage-anstrengelser:

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

mmm...det ser dejligt ud - både din gåtur og hjemmebagte boller :-) Får helt lyst til selv at smutte i køkkenet og bage! Tak for en fin blog!


//thelostdays.wordpress.com

Hald sagde ...

Jamen selv tak - det var da virkelig sødt sagt :)
Og både boller og gåtur kan varmt anbefales...