torsdag den 21. januar 2010

Splitte mine bramsejl...

Jeg har altid haft et eller andet med sejlersko - og det har jeg så stadigvæk, kan jeg konstatere. Jeg så et billede i et blad af en chino-sejlersko kombo, og straks var jeg solgt (igen).
Jeg tænker, at det er mit comfort-gen, der atter en gang får mig til at drømme om de flade sejlersko - mere end det er et hedt ønske (eller en undertrykt drøm) om at være skipper i egen jolle, der stikker hovedet frem.

Når det er sagt, kunne jeg levende forestille mig en konstellation eller tre, der kunne bringe sejler-børgerne i spil.
(...og så kan jeg ved samme lejlighed snyde mig til et mere sporty image - på den lidt halv-preppy måde...)

Apropos "preppy" - faldt over denne lille kuriositet. En guide til at klæde sig "preppy" - inkl. old money pearls og den rette make-up... Knock yourselves out ;o)

Skoen på billedet er vist en ret klassisk Dockside (her i mandemodel) - ville elske at stikke bare fødder i et lignende par om et par måneder eller 4...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

http://dixie-scandinavia.dk/side4032-sprdid-27545-scatid-533-plpn-1.html

Se denne :o) Kommer i butikkerne i feb/marts :o)

Kh Tina

Hald sagde ...

Uuuh! De er godt nok også fine! I like :o)
Tak for tippet!