fredag den 22. januar 2010

In the nude

Fortsætter lige lidt i samme dur som i går: Temaet er nude.
Efter at have skrevet om, hvor fornemt det kunne være at være den glade ejer af en nude blazer, kom jeg til at tænke på, at nude ikke nødvendigvis liiiige er min farve.
Mindedes pludselig et tilfælde af mig + noget i nude, der måske var mere ømt end egentlig yndigt. Så med det i baghovedet har jeg lavet en plan B - der stadig inkluderer the nudes - men i mindre doser...


Som f.eks. her hos Topshop

3 kommentarer:

CHARLOTTE sagde ...

man skal bare lade være med at gå all-nude. Alle de pieces du viser her vil se super godt ud til et elers sort look. handskerne er i øvrigt insane. xx

Hald sagde ...

Du har så evigt ret - både mht at gå all-nude (don't!) og mht hanskerne - de er virkelig fine :o)

Nicoline sagde ...

Uhhh... kan godt lide det hele, topshop bedste shop ever, og nude en rigtig lækker farve!:) Tjek min blog, og vil da lige være fast læser: www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com