mandag den 21. september 2009

Cardi

Var forresten forbi Illum - på mandagsturneen - og kommer lige i tanke om, at jeg faktisk fandt noget der, jeg gerne ville have. Nemlig denne cardigan fra Won hundred:




Jeg så en meget lig denne fra J.Lindeberg (mener jeg det var - og den var også ret fin) Jeg er vild med detaljen med læderlappen på ærmet; det giver en lidt almindelig cardigan et lille tvist. Så forresten også en helt enkel, sort t-shirt kjole fra Samsøe & Samsøe. Den ville ikke være helt af vejen her til efteråret med et par kraftige strømper og lidt halløj.
(Cardigan fra Won hundred ca 800 kr - cardigan fra J.Lindeberg ca 650 kr)

2 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Har selv won hundred cardiganen love it!

Inde på www.la-kris.dk er der lige kommet en lidt oversize cardigan hjem fra won hundred SÅ fin!

du kan se den her:
http://la-kris.dk/produkter/18-cardigans-og-strik/686-calm/

:)

Hald sagde ...

Mayn... så jo først kommentaren nu. Suk! Men altid rart med nye tips - også selvom man opdager dem lidt for sent