mandag den 28. september 2009

Ville ønske chokolade var en grønsag...

Lytter til Pan's Labyrint med et halvt øre og læser blogs på samme tid, hvilket giver et ret underligt resultat: tøj og sko, blandet med læspe-spansk, en kommanderende kommandant (der åbenbart lige i dette sekund har hevet en krog ud af kinden - go figure), samt glimt af noget der ligner blege udgaver af små djævle... Man burde nok have fulgt bedre med fra starten.

Derudover ligger jeg og drømmer om chokolade... men desværre (eller heldigvis) vinder fornuften i denne omgang; men for faen hvor ville jeg godt nok ønske at chokolade var en grønsag... (det er selvfølgelig en bønne... men altså... kan godt være det argument ikke rigtig holder vand i længden. Rats!)



(hvordan jeg selv synes, det går for mig og Paint? - Ikke så skide fantastisk... seriøst, hvor svært kan det være? Kom nuuuuu!)

2 kommentarer:

Sidsel sagde ...

Tell me about it.. Chokolade kan kurere alt efter min mening.
Ang. dit paint-problem - hvorfor downloader du ikke Picasa, det er super smart og nemt :)

Hald sagde ...

Uuh... Picasa - måske skulle jeg gøre et forsøg. Det kan da umuligt blive meget værre! ;o) Tak for tippet!