tirsdag den 22. september 2009

Uuuhhh... spænding...

Gooood mooorgeeen! I dag kommer de skindleggings, jeg bestilte forleden hos Asos - og jeg er rimelig spændt på at se dem! Jeg kunne have haft dem i mine hule hænder allerede i fredags, hvis det ikke var fordi GLS skulle stå for leverancen. Mage til elendig service skal man lede længe efter.... Arrgh! Altså - det er selvfølgelig fint nok, at de kan komme og levere på en alternativ adresse (i dette tilfælde mit arbejde). Men helt ærligt: det er godt nok belastende at eneste andre alternativer er at være lænket til hjemmet i 8 timer (de leverer mellem 8 og 16 - fantastisk med 8 timers afleverings-elastik) - eller også kan man begive sig en tur ud hvor kragerne vender, for GLS' lokaler ligger (yderst praktisk) langt ude på en mark i Taastrup. Kors!

Anyway - ikke mere surt opstød herfra... Nu vil jeg bare vente i spænding på at få en min pakke (og krydse fingre for at de ikke bliver sure i receptionen over at skulle agere pakkecentral... ahøm...)

Tirsdag 12:56 - har nu fået pakkelevering - hurra! Meget taknemmlig for at jeg ikke behøver at skulle drage til Taastrup. Er sgu lidt af en tur for at hente en pakke (taler af - bitter - erfaring)

2 kommentarer:

Brigitte sagde ...

GLS rimer på LORTEfirma

Glæder mig til at se dine skindleggings, er stadig ret så ærgerlig over de var væk inden jeg nåede at opdage tilbuddet

Hald sagde ...

Ja... der ventes stadig. Med mit held og GLS' timing skal det nok ende med, at de kommer, efter at receptionen har lukket. Og så skal jeg alligevel ud hvor kragerne vender (har ikke meget tiltro til GLS... crap firma)