fredag den 11. september 2009

Inspiration


...af den lidt alternative slags. Da alle systemerne på job er gået ned, har jeg haft lejlighed til at suse rundt på nettet (der heldigvis stadig virker - ha!) og læse blogs. Undervejs kom jeg også forbi Line Sofies blog, hvor jeg læste et indlæg om en ret fantastisk fest, hun har planer om at holde - hvor temaet skulle være cup cakes. Jeg fik de vildeste billeder i hovedet - og har fluks planlagt at copy-cat'e hende lidt, når jeg har fødselsdag i februar.

For jeg bliver jo nødt til at se i øjnene at februar er lidt af en røverens måned at have fødselsdag i: der er mørkt, koldt og gråt - og modsat af hvad man kunne ønske er der alt for sjældent sne, hvad der ellers kunne have livet det triste billede lidt op.

Så derfor tænker jeg, at jeg med Line Sofie som forbillede, skal gå all in og fuldstændig over board næste år i februar! Med kagebjerge, balloner, stearinlys galore og ren cirkus/eventyr/Alice i Eventyrland-stemning!



2 kommentarer:

Nelly sagde ...

Jeg er helt vild med billedet med ballonerne. Minder mig om reklamen for den nyeste Dior parfume.

Hald sagde ...

Helt enig! Synes også det er virkelig, virkelig fint. Der er noget ved farverne, som er ret fantastisk. - Og du har helt ret i, at det minder om Dior reklamen.