fredag den 11. september 2009

Skindleggings fra Asos



Jeg læste Miss Maybe's blog den anden dag - og så hendes indlæg om nogle skindleggings fra Vila, som hun havde købt på Asos. Og... så var det at jeg bare liiiige skulle se dem - og se om de havde flere, hvilket de havde...

Hurra! tænkte jeg - og sprang efter få overvejelser ud i et køb, der dog endte lidt brat, pga computer-kaos... Enden på historien blev, at da jeg endelig kunne samarbejde med computeren igen, var leggings'ene udsolgt. Crap dammit!

Jeg var en anelse nedslået, men fik overbevist mig selv om, at det nok ikke var meningen, at vi (leggings og jeg) skulle være sammen... det afholdt mig dog ikke fra at tjekke Asos's hjemmeside et par gange i løbet af i dag - dog uden noget held overhovedet.... Men - da jeg tjekkede, en sidste gang, for en lille times tid siden var de der sørme igen! Så et par små klik-klik-klik senere er jeg nu et par skindleggings rigere og ca 400 kr fattigere.

Er ret spændt på at modtage dem!
(billede fra Asos)

Ingen kommentarer: