lørdag den 26. september 2009

Hurraaa...

Så har jeg fundet frem til Paint... nu skal jeg så lære at betjene det bare sådan lidt. Baby steps - men rart at have muligheden for at jonglere lidt mere med billederne. (og ja - paint har ligget på min comp hele tiden... var bare ikke snedig nok til at finde frem til det... Så flot..)

Da jeg var ude i går - og åbenbart var lidt mere vingeskudt pga onde, onde champagne-wanna-be-bobler - har jeg tilbragt dagen på sofaen. Halvt sovende, halvt på nettet - og med tv'et kørende. Da jeg ikke har vanvittigt mange kanaler - og ingen fjernbetjening (meget gammelt tv), har jeg de sidste par timer set (hørt) DR2, som var den kanal, der først dukkede op, da jeg tændte. Det har medført følgende sendeflade: noget om sex, kærlighed og apartheid i Sydafrika, Camilla Plum og en masse saltet svin, og pt noget tysk/russisk/engelsk sproget Kold Krigs-ballade... Kom ikke og sig man ikke kan være (ufrivilligt) intellektuel (og lidt studierelevant - har jo læst russisk) på sådan en lørdag, hvor sofaen er ens bedste ven i verden...

Nu hvor jeg på det nærmest er restitueret sidder jeg og funderer over, hvad jeg skal fordrive aftenen med. Tror jeg skal ud... spørgsmålet er nu bare hvor og hvornår (og What to wear...) ;o)

2 kommentarer:

Brigitte sagde ...

Jeg fatter hat af paint, kan kun finde ud af at beskære. Hvorfor skal det være så svært? Tør da slet ikke binde an med photoshop - Vræææææl

Hald sagde ...

Hahahaha.... kan så godt følge dig! Føler mig som den største tumling, når jeg sidder og fedter med det. Håber meget på at det kommer hen ad vejen - og photoshop...? Det gir mig nervøse trækninger... Suuuk!