tirsdag den 22. september 2009

Lederhosen...

Well... jeg fik som nævnt mine læderleggings i dag... Leveringen gik efter planen - og da jeg fik fri, ilede jeg selvfølgelig hjem for at prøve dem på.
- Hvilket var lettere sagt end gjort. Kort fortalt kan man sætte det således op: Lederhosen 1 - mig 0...
De kom dog på - mere eller mindre godvilligt - men resulterede også i et fint lille sved-overskæg og førstegangs overvejelser om jeg nu alligevel ikke har TYKKE lægge (noget jeg aldrig tidligere har så meget som tænkt over). I kampens hede fik jeg pludselig associationer til en scene fra Friends, hvor Ross kæmper (og taber) til et par læderbukser. Kunne så godt sætte mig i hans sted - lige der på badeværelsesgulvet...
Hvis du skulle have glemt scenen - eller bare aldrig har set den, findes den herunder:

Friends: Ross i varm læderbuks

En anden tanke, jeg fik, var, at der af og til er visse fordele ved at bo alene... min kamp med buksen var virkelig ikke yndig - og jeg ville helt sikkert have været en stående (og svedende) joke, hvis nogen havde set mig.... Thank God for small favors! (og med det i baghovedet tror jeg lige de næste par dage skal stå på lidt træning af de "tykke" lægge.... kan man mon punkt-tabe sig på læggen??!)

2 kommentarer:

MLR sagde ...

Haha, læderleggings kan vist få alle til at føle de har fede lår... men godt du har Ross's gode tips hvisdet går helt galt.

Hald sagde ...

Haha... ja hvis det så "bare" havde været fede lår... men fede lægge?! Hvad sker der lige for det...